Roland Garros s-a terminat de curând. Dar amintirile rămân, cum ar spune cântecul.
Anul acesta a fost special pentru noi, am avut ocazia pentru prima dată să descoperim turneul din interior, mulțumită invitației Lavazza, unul dintre partenerii principali ai turnelui.
Cum arată o zi perfectă la Roland Garros? În primul rând trebuie să ai noroc de vreme bună, iar apoi norocul să te urmeze în alinierea meciurilor importante.
Nadal și Federer în aceeași zi
Ne-am început ziua la Roland Garros în The Village, în spațiul destinat invitaților VIP, alături de cafeaua oficială a turneului și familia Lavazza.
Un prilej bun de socializare cu oameni importanți, persoane implicate în dezvoltarea gastronomiei, dar și jurnaliști veniți din toate colțurile Europei pentru a se bucura de experiența Roland Garros.
Suntem mari fani Rafael Nadal, încă de la prima sa victorie aici în 2005. Și nu puteam rata revenirea lui Roger Federer la Roland Garros după 2 ani de absență. Programul s-a aranjat excelent și am avut ocazia să îi vedem pe cei mai buni jucători din istorie în acțiune, în aceeași zi, la diferență de câteva ore. N-a fost rău deloc.
Nu am văzut-o pe Simona Halep pe teren dar…
…am stat în același hotel. Chiar pe același etaj. Ne-am și intersectat de două ori. Doar că emoțiile ne-au cam blocat reacțiile. Sperăm să mai avem ocazia și să ne descurcăm mai bine cu interacțiunea
Cină la Alain Ducasse a Plaza Athenée (3*)
Prietenii noștri din Paris au aflat că nu aveam nimic aranjat pentru cină așa că s-au gândit să ne trimită la Alain Ducasse a Plaza Athenée (3* Michelin, nr. 13 în World’s 50 Best 2018). O cină care a completat perfect ziua noastră deja perfectă din Paris. Vom povesti mai multe despre Plaza Athenée într-un articol separat.
Lavazza, un brand care susține dezvoltarea gastronomiei
Lavazza este unul dintre brandurile implicate de mulți ani în susținerea gastronomiei la nivel global. Dinainte ca acest domeniu să devină atât de cool și interesant cum este azi. Unul dintre sponsorii principali ai World’s 50 Best Restaurants, Lavazza lucrează alături de cei mai buni chefs din lume în dezvoltarea de preparate și concepte noi. Probabil cea mai cunoscută colaborare este cea cu Ferran Adria. Împreună au deschis un restaurant în Torino anul trecut.
Simpatizam Lavazza de la distanță de ceva timp. În special pentru atitudinea deloc intruzivă legată de experiențele gastronomice. Mai exact, focusul lor este pe chefs și pe research, nu pe branding sau produs pe care să le plaseze neapărat în prim plan. O abordare pe care ne-ar plăcea să o vedem și la anumite branduri din România.
Cu ocazia vizitei de la Roland Garros am avut ocazia să o cunoaștem pe Alixe Bornon, Pastry Chef și unul dintre Ambasadorii Lavazza din noul val. Alixe lucrează alături de Lavazza în dezvoltarea unor preparate cu conținut redus de zahăr. O abordare inovativă pentru patiseria franceză. Dacă ajungeți în Paris, puteți încerca preparatele ei în lanțurile de patiserii Les Belles Envies.
Lasă un răspuns